Para o voso coñecemento aquí podedes consultar as autorizacións concedidas pola AEPD (Axencia Estatal de Protección de Datos) dependente do Ministerio de Xustiza, así como a pregunta no Parlamento Español.
Autorizacións de Vodafone para centros de chamadas de América Latina:
Estrategia Contact Center Colombia
Unísono Chile
Global Sale Solution Perú
Global Sale Solution Colombia
Emergia América Call Center Colombia
Telemárketing Golden Line Chile
Pregunta presentada polo deputado do BNG Francisco Jorquera ao goberno español.
Autorizacións de Vodafone para centros de chamadas de América Latina:
Estrategia Contact Center Colombia
Unísono Chile
Global Sale Solution Perú
Global Sale Solution Colombia
Emergia América Call Center Colombia
Telemárketing Golden Line Chile
Pregunta presentada polo deputado do BNG Francisco Jorquera ao goberno español.
Así mesmo Bosch na circular interna dirixida ao persoal recoñece que "El cliente se ve en la necesidad de reducir costes y volúmenes para los servicios de atención al cliente en España, principalmente mediante las siguientes opciones", no punto di C) que:
"Utilizar, en mayor medida, plataformas en Latino América para servicios de menor complejidad (reducción de coste laboral, traslado de areas a L.A."
A empresa confirmou tamén que o contrato de CAC_REC Vodafone ten como data de remate o 31 de marzo de 2010.
Ningún comentario:
Publicar un comentario